POLITYKA PREZENTOWANIA OPINII
Sprzedawca, czyli Future Skills Lab spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, ul Wąsowicza 7/6, 54-704 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:  0001173986, NIP: 8943260925, REGON: 54177085100000, kapitał zakładowy w wysokości 5 000 PLN publikuje wyłącznie prawdziwe opinie, otrzymane od rzeczywistych klientów i klientek.

Poniżej przeczytasz w jaki sposób Sprzedawca zbiera, weryfikuje oraz publikuje opinie dotyczących własnych produktów lub usług, którymi dzieli się:
- w domenie wiktoriachojcan.pl i jej podstronach,
- w ramach prowadzenia kont w mediach społecznościowych,
- w wizytówce Google,
- na stronach landingowych,
- w wiadomościach wysyłanych w ramach prowadzonego przez Sprzedawcę newslettera.

Sprzedawca zbiera opinie w taki sposób, że zwraca się indywidualnie do klientów lub osób korzystających z jego produktów z prośbą o nieodpłatne i nienagradzane jakąkolwiek korzyścią przekazanie ich własnej opinii dotyczącej współpracy.
Sprzedawca prosi o opinię po zakończeniu procesu sprzedażowego, usługowego lub po pobraniu lead magnetu oferowanego w ramach prowadzonego newslettera.
Wykorzystuje do tego adresy e-mail klienta, w ramach, których Sprzedawca prowadził z nimi komunikację usługową lub sprzedażową. To powoduje pewność, że opinia pochodzi od rzeczywistego klienta i/lub osoby, która korzystała z usług Sprzedawcy i jest należycie zweryfikowana.
Sprzedawca nie korzysta z opinii sponsorowanych, pozyskiwanych nierzetelnie od niezweryfikowanych osób, niebędących klientami.
Sprzedawca ma prawo do decydowania o opublikowaniu danej opinii uzyskanej w powyższy sposób.
W przypadku powzięcia informacji lub podejrzenia o nierzetelności, fałszywości lub braku wiarygodności opinii możesz przesłać skargę na adres e-mail: kontakt@wiktoriachojcan.pl Skarga rozpatrywana jest w terminie 14 dni.
Niniejsza polityka obowiązuje od dnia 29 maja 2025


Future Skills Lab sp. z o.o.